Emaitzak: 50

ES EU
Irudi pertsonala (1)
Otra vertiente del uso de los perfumes, además de por sí mismos como parte importante de la imagen personal, es como integrantes en la formula-ción de cosméticos, ya sea para aportar un olor agradable o bien para enmas-carar alguna nota, aportada por algún componente, que impediría el uso del preparado. Perfumeak berez irudi pertsonalaren alde garrantzitsu gisa erabiltzeaz gain, beste era batera ere erabil daitezke: kosmetikoen formulazioko osagai gisa, usain atsegina emateko zein prestakina erabiltzea eragotziko lukeen osagairen baten notaren bat ezkutatzeko.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (2)
- Técnicas de protocolo e imagen personal. - Protokolo-teknikak eta irudi pertsonala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las normas de protocolo e imagen personal que se establecen para el sector turístico son aplicables al resto de sectores y no distan mucho de las utilizadas para cualquier otra actividad cotidiana. Turismoaren sektorerako ezartzen den protokoloa eta irudi pertsonalaren inguruko arauak gainerako sektoreetan ere aplika daitezke, eta eguneroko beste edozein jardueratan erabil daitezkeenen antzekoak dira oso.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Komunikatzeko trebetasunak (7)
¿Cómo definirías imagen personal? Nola definituko zenuke irudi pertsonala?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El estudio y valoración de la imagen personal integral del cliente sirve para identificar las áreas de mejora y ajustarlas a sus necesidades y demandas. Bezeroaren irudi pertsonal osoaren azterketak eta balioespenak laguntzen du hobetzeko alorrak identifikatzen eta bere beharrizan eta eskaeretara egokitzen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Analizado el cliente, el asesor, estará en disposición de trabajar para obtener la imagen personal pretendida. Bezeroa aztertu ostean, aholkularia lanerako prest egongo da, nahi duten irudi pertsonala lortzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Esto se conoce como laiconologíade la imagen personal o empresarial. Horri irudi pertsonalaren edo enpresa-irudiarenikonologiadeitzen zaio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La línea es de interés en la imagen personal porque continuamente analizamos diferentes líneas, como las del vestido, las del cabello o las de la expresión. Lerroak interesa du irudi pertsonalean; izan ere, etengabe aztertzen ditugu era bateko eta bestelako lerroak, hala nola jantzienak, ilearenak edo adierazpenarenak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Consejos para obtener y mantener una buena imagen personal son: Hona hemen irudi pertsonal ona lortzeko eta gordetzeko hainbat aholku:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El vestuario, los complementos, el peinado, el maquillaje, y el perfume, forman parte de la imagen personal, que transmite mensajes en todo momento. Jantziak, osagarriak, orrazkera, makillajea eta perfumea irudi pertsonalaren zati dira, eta mezuak transmititzen dituzte une oro.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (40)
Creciente interés por la imagen personal: y también por la moda, incluido los más jóvenes, los hombres, e incluso las embarazadas, sectores más desinteresados en el pasado. Gero eta interes handiagoa irudi pertsonalaren inguruan: eta baita modaren inguruan ere, gazteenek, gizonek, eta haurdunek, iraganean interes gutxien zuten sektoreek, alegia.

Materiala: Sistemen integrazioa

Marketing y venta en Imagen Personal Marketina eta salmenta irudi pertsonaleko sektorean

Materiala: Sistemen integrazioa

Supongamos que un centro de imagen personal ubicado en un determinado barrio o población tiene en 1 500 metros a la redonda 11 000 habitantes y hay 2 centros de estética y peluquería y nos suministran 5proveedores, eso es unmercado: el conjunto que forman los clientes, la competencia y los proveedores en un espacio geográfico. Demagun irudi pertsonaleko zentro batek, auzo edo herri jakin batean, 1 500 metroko ingurumarian 11 000 biztanle dituela, eta bi estetika-zentro eta ile-apaindegi daudela, eta bost hornitzailek hornitzen dituztela horiek. Horixe damerkatubat: bezeroek, lehiakideek eta hornitzaileek eremu geografiko jakin batean osatutako multzoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

Es una subdivisión del público, por ejemplo, el cliente de depilación es un segmento dentro del mercado de imagen personal. Biztanleriaren azpibanaketa bat da; adibidez, depilazioko bezeroa irudi pertsonaleko merkatuaren barruko segmentu bat da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si el centro de estética y peluquería en el que trabajamos se orientase a prestar servicios exclusivamente a visitantes/turistas, estos serían nuestro segmento dentro del mercado de la imagen personal. Lan egiten dugun estetika-zentroan eta ile-apaindegian bisitarientzako edo turistentzako zerbitzuak soilik ematen badira, horiek izango dira gure segmentua irudi pertsonaleko merkatuaren barruan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Marketing y venta en imagen personal Marketina eta salmenta irudi pertsonaleko sektorean

Materiala: Sistemen integrazioa

Canales de distribución de productos en imagen personal Produktuak banatzeko kanalak irudi pertsonaleko sektorean

Materiala: Sistemen integrazioa

Servicios en imagen personal Zerbitzuak irudi pertsonaleko sektorean

Materiala: Sistemen integrazioa

Cine,TV, política… (es un mundo donde la imagen personal cuenta mucho). Zinema, telebista, politika, eta abar (irudi pertsonala oso garrantzitsua da mundu horretan).

Materiala: Sistemen integrazioa

La servucción contempla todo el proceso para prestar un… de calidad de imagen personal. Zerbukzioak irudi pertsonaleko sektorean kalitatezko … bat emateko prozesu osoa biltzen du.

Materiala: Sistemen integrazioa