Otra vertiente del uso de los perfumes, además de por sí mismos como parte importante de la imagen personal, es como integrantes en la formula-ción de cosméticos, ya sea para aportar un olor agradable o bien para enmas-carar alguna nota, aportada por algún componente, que impediría el uso del preparado.
Perfumeak berez irudipertsonalaren alde garrantzitsu gisa erabiltzeaz gain, beste era batera ere erabil daitezke: kosmetikoen formulazioko osagai gisa, usain atsegina emateko zein prestakina erabiltzea eragotziko lukeen osagairen baten notaren bat ezkutatzeko.
Materiala: Elektroestetika
Ostalaritza eta turismoa (2)
- Técnicas de protocolo e imagen personal.
- Protokolo-teknikak eta irudipertsonala.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Las normas de protocolo e imagen personal que se establecen para el sector turístico son aplicables al resto de sectores y no distan mucho de las utilizadas para cualquier otra actividad cotidiana.
Turismoaren sektorerako ezartzen den protokoloa eta irudipertsonalaren inguruko arauak gainerako sektoreetan ere aplika daitezke, eta eguneroko beste edozein jardueratan erabil daitezkeenen antzekoak dira oso.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Komunikatzeko trebetasunak (7)
¿Cómo definirías imagen personal?
Nola definituko zenuke irudipertsonala?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El estudio y valoración de la imagen personal integral del cliente sirve para identificar las áreas de mejora y ajustarlas a sus necesidades y demandas.
Bezeroaren irudipertsonal osoaren azterketak eta balioespenak laguntzen du hobetzeko alorrak identifikatzen eta bere beharrizan eta eskaeretara egokitzen.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Analizado el cliente, el asesor, estará en disposición de trabajar para obtener la imagen personal pretendida.
Bezeroa aztertu ostean, aholkularia lanerako prest egongo da, nahi duten irudipertsonala lortzeko.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Esto se conoce como laiconologíade la imagen personal o empresarial.
Horri irudipertsonalaren edo enpresa-irudiarenikonologiadeitzen zaio.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
La línea es de interés en la imagen personal porque continuamente analizamos diferentes líneas, como las del vestido, las del cabello o las de la expresión.
Lerroak interesa du irudipertsonalean; izan ere, etengabe aztertzen ditugu era bateko eta bestelako lerroak, hala nola jantzienak, ilearenak edo adierazpenarenak.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Consejos para obtener y mantener una buena imagen personal son:
Hona hemen irudipertsonal ona lortzeko eta gordetzeko hainbat aholku:
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El vestuario, los complementos, el peinado, el maquillaje, y el perfume, forman parte de la imagen personal, que transmite mensajes en todo momento.
Jantziak, osagarriak, orrazkera, makillajea eta perfumea irudipertsonalaren zati dira, eta mezuak transmititzen dituzte une oro.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (40)
Creciente interés por la imagen personal: y también por la moda, incluido los más jóvenes, los hombres, e incluso las embarazadas, sectores más desinteresados en el pasado.
Gero eta interes handiagoa irudipertsonalaren inguruan: eta baita modaren inguruan ere, gazteenek, gizonek, eta haurdunek, iraganean interes gutxien zuten sektoreek, alegia.
Materiala: Sistemen integrazioa
Marketing y venta en Imagen Personal
Marketina eta salmenta irudipertsonaleko sektorean
Materiala: Sistemen integrazioa
Supongamos que un centro de imagen personal ubicado en un determinado barrio o población tiene en 1 500 metros a la redonda 11 000 habitantes y hay 2 centros de estética y peluquería y nos suministran 5proveedores, eso es unmercado: el conjunto que forman los clientes, la competencia y los proveedores en un espacio geográfico.
Demagun irudipertsonaleko zentro batek, auzo edo herri jakin batean, 1 500 metroko ingurumarian 11 000 biztanle dituela, eta bi estetika-zentro eta ile-apaindegi daudela, eta bost hornitzailek hornitzen dituztela horiek. Horixe damerkatubat: bezeroek, lehiakideek eta hornitzaileek eremu geografiko jakin batean osatutako multzoa.
Materiala: Sistemen integrazioa
Es una subdivisión del público, por ejemplo, el cliente de depilación es un segmento dentro del mercado de imagen personal.
Biztanleriaren azpibanaketa bat da; adibidez, depilazioko bezeroa irudipertsonaleko merkatuaren barruko segmentu bat da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Si el centro de estética y peluquería en el que trabajamos se orientase a prestar servicios exclusivamente a visitantes/turistas, estos serían nuestro segmento dentro del mercado de la imagen personal.
Lan egiten dugun estetika-zentroan eta ile-apaindegian bisitarientzako edo turistentzako zerbitzuak soilik ematen badira, horiek izango dira gure segmentua irudipertsonaleko merkatuaren barruan.
Materiala: Sistemen integrazioa
Marketing y venta en imagen personal
Marketina eta salmenta irudipertsonaleko sektorean
Materiala: Sistemen integrazioa
Canales de distribución de productos en imagen personal